piątek, 7 lipca 2017

Wakacyjny stosik

Z racji tego, że zaczęły się wakacje mogę w końcu nadrobić czytelnicze zaległości w postaci sporego stosiku, który piętrzył się od świąt Bożego Narodzenia. Już się nie mogę doczekać kiedy wreszcie przeczytam te wszystkie perełki! 💙💚💛💜

Tak oto prezentuje się mój wakacyjny stosik, składający się z 20 książek. 




1. To, co nas dzieli Anna McPartlin - egzemplarz recenzencki.

 Autorka skradła moje serce powieścią Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu. Gdy tylko zobaczyłam najnowszą książkę tej autorki w zapowiedziach wydawnictwa HarperCollins od razu się na nią zdecydowałam. 

2. Kiedy odszedłeś Jojo Moyes - zakup własny. 

Jest to druga część książki Zanim się pojawiłeś. Podobno gorsza, ale koniecznie muszę wyrobić sobie swoje zdanie. 

3. Po prostu bądź Magdalena Witkiewicz - prezent świąteczny. 

Czytałam tę książkę rok temu, na czytniku i od tej pory jestem zakochana w twórczości tej autorki. Ta książka jest tak wspaniała, że musiałam ją mieć na półce a św. Mikołaj spełnił moje marzenie. 

4. Dolina mgieł i róż Agnieszka Krawczyk - zakup własny. 

Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, ale po tym, jak przyjaciółka zaczęła zachwalać styl pisarski Agnieszki Krawczyk, postanowiłam zakupić Dolinę... - wydaje mi się idealną książkę na lipcowe upały, o ile takie będą. 

5. Umrzeć po raz drugi  Tess Gerritsen - zakup własny. 

Kto od dawna śledzi mojego bloga wie, że uwielbiam kryminały tej autorki a na blogu możecie znaleźć 9 recenzji książek z cyklu Rizzoli/Isles. Umrzeć po raz drugi to jak dotąd ostatnia część tego cyklu. 

6. Siedem książek Jodi Picoult - zakup własny. 

Muszę Was zaskoczyć - mam siedem książek tej autorki, ale żadnej jeszcze nie czytałam. Kupowałam absolutnie w ciemno, gdy wyszła kolekcja w kioskach. Stwierdziłam, że na półce ładnie będzie wyglądać choć część kolekcji w postaci imienia autorki. Picoult jest porównywana do Chamberlain, którą uwielbiam więc mam nadzieję, że to dobry zakup. 

7. Trzydziesta pierwsza i Z jednym wyjątkiem Katarzyna Puzyńska - zakup własny

To trzecia i czwarta część sagi o Lipowie. Odkąd przeczytałam pierwszą część, systematycznie kupuję następne. 

8. Odroczone nadzieje Aneta Krasińska - egzemplarz recenzencki. 

Nie znam książek tej autorki, ale skusił mnie opis na okładce. 

9. Przewieszenie Remigiusz Mróz - zakup własny. 

Jestem już lekturze Ekspozycji, a Przewieszenie zakupiłam znowu w ciemno - przed przeczytaniem pierwszej części. Jestem pewna, że na Remigiuszu Mrozie na pewno się nie zawiodę. 

10. Krwawy medalion Danka Braun - zakup własny. 

Jestem zakochana w sadze o rodzinie Orłowskich. W kryminałach Danki Braun również znajdziemy tę rodzinę, więc chętnie sięgam nie tylko po obyczajówki. 

11. Raz na zawsze Andreas Pfluger - egzemplarz recenzencki. 

Totalnie nie wiem na co się piszę. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji. 

12. Drogie maleństwo Julie Cohen - zakup własny. 

Gdy tylko przeczytałam opis na okładce stwierdziłam, że ta książka musi znaleźć się na mojej półce. I znalazła się dzięki księgarni Świat książki, w której kupiłam Drogie maleństwo za 10 zł! 😯

13. Gus Kim Holden - zakup własny. 

Mam zaległości w tym cyklu. Wyszła już trzecia część a ja jeszcze nie przeczytałam drugiej 😄 Mam nadzieję, że Gus będzie tak samo dobry jak Promyczek. 

Czytałyście coś z mojego stosiku? Co Wam się najbardziej podobało? Koniecznie dajcie znać! 


18 komentarzy:

  1. Zazwyczaj wypisuję blogerom, co podkradłabym z ich stosiku, ale teraz tego nie zrobię, bo wzięłabym niemal wszystko! Czytałam tylko bodajże cztery z przedstawionych powieści Picoult i "Drogie maleństwo". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrych lektur Cię czeka, więc życzę przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Po prostu bądź" bardzo polecam, jest to jedna z lepszych obyczajówek, jakie do tej pory przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ambitne plany! "Gusa" sama bym chciała przeczytać w te wakacje, jeśli uda mi się go zakupić, a planuję to od zeszłego roku haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam zamiar przeczytać Gusa i Bez mojej zgody. Oby się nam udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poczułam parcia na posiadanie tych książek, choć przeczytałabym kilka z nich. Ale wyglądają pięknie. Szczególnie ta Jodi! Ładne okładki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ułatwiam Ci odwiedziny: https://literackie-zamieszanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To może takk... 2 i 3 czytałam, polecam, a już kompletnie polecam powieść Witkiewicz, wspaniała jest. :) Gusa również czytałam, jest o wiele lepsza od Promyczka. ;) Picoult czytałam tylko To co zostało - i nie przypadła mi do gustu mimo iż lubię taką tematykę, jaką pisarka podjęła w swej książce. Książki Puzyńskiej są fantastyczne i na pewno nudzić się przy nich nie będziesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały stosik :) Właśnie niedawno skończyłam "Gusa" i jak dla mnie jest jeszcze lepszy niż "Promyczek" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele ciekawych tytułów. Sama mam ochotę na tę serię pani Puzyńskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Gusa" uwielbiam :) według mnie jest lepszy od "Promyczka" ;)
    "Kiedy odszedłeś" dla mnie okazało się nieporozumieniem, może Tobie się spodoba.
    Reszty nie czytałam, więc czekam na jakieś recenzje.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dolinę mgieł i róż" oraz "Po prostu bądź" czytałam i polecam z całego serca!! ☺ A nową książkę pani McPartlin dorzucam do swojej listy ❤
    Pozdrawiam ☺
    czytelnia-przy-kwiatowej-13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos. Z zaprezentowanych książek czytałam Moyes, Mroza i Gerritsen. Druga część cyklu Moyes jest zdecydowanie inna w porównaniu do Zanim się pojawiłeś. Komisarz Forst mnie oczarował do tego stopnia, że z niecierpliwością czekam na każdy kolejny tom cyklu Jestem ciekawa, czy Kiedy odszedłeś Ci się spodoba. Umrzeć po raz drugi z autografem autorki zajmuje zaszczytne miejsce w mojej blbioteczce. Polecam książki Tess Gerritsen- ona jest mistrzynią thrillera medycznego i trudno na jej książkach się zawieść.

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko "Kiedy odszedłeś" z tego stosu i naprawdę jest gorsza od pierwszej części. Słyszałam też, że podobno powstaje trzecia część i aż mnie zmroziło, kiedy się o tym dowiedziałam. Boję się, że to będzie klapa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stosik :) tyle cudownych książek przed Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. "Drogie maleństwo" niestety mnie nie urzekło. Bardzo zazdroszczę Ci powieści "To, co nas dzieli".

    OdpowiedzUsuń
  17. To będą Zaczytany wakacyje 😊
    Jestem ciekawa Twoich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twojego stosu czytałam tylko kilka książek Jodi (To, co zostało, W naszym domu i Bez mojej zgody) i polecam :) O reszcie chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, drogi Czytelniku, to zostaw po sobie jakiś ślad - najlepiej w postaci komentarza. Dodaj link do swojego bloga, ułatwisz mi odwiedziny :)